تامین برق با انرژی خورشیدی یکی از کاربرد های مهم آن میباشد که سیستم های جدا از شبکه یا offgrid با داشتن باتری و ذخیره انرژی تولید شده توسط پنل ها و تبدیل این انرژی به برق 220 ولت این مهم را انجام میدهند.

نیروگاه خورشیدی shazam 1035s سیستمی مناسب برای اماکنی به مانند باغ و ویلاهایی که برق ندارند میباشد و قادر به تامین برق مورد نیاز کارفرما در جهت استفاده یخچال بزرگ،پمپ آب فشار و کف کش به همراه 2000 وات روشنایی میباشد.

سیستم خورشیدی shazam 1035s دارای 8 عدد باتری از نوع دیپ سایک ژل میباشد که انرژی معادل 9.6 کیلووات را ذخیره میکند. این باتری ها ساخت کشور تایوان بوده و طول عمر آن بسته به نوع استفاده از 2 تا 6 سال میباشد این باتری ها با گارانتی یکساله صنعت بخش ارائه میشوند.

6 عدد پنل خورشیدی مونو کریستال 550 وات هف سل نیز وظیفه تولید انرژی را در این سیستم دارند که 3.3 کیلووات در ساعت تولید انرژی دارند و در 3 ساعت آفتابی باتری هارا شارژ میکنند. طول عمر این پنل ها 30 سال بوده و دارای 10 سال گارانتی میباشند.

1 دستگاه اینورتر شارژر 5000 وات سینوسی نیز در این سیستم وجود دارد که وظیفه انتقال انرژی از پنل های خورشیدی به باتری ها را دارد همچنین برق 12 ولت باتری هارا به برق 220 ولت تبدیل میکند و وسایل مصرفی را روشن میکند این دستگاه علاوه بر پنل خورشیدی با موتور برق نیز باتری هارا شارژ مینماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لوگوی صنعت بخش

Live The Electrical Adventure

درخواست مشاوره